fredag den 2. december 2011

Træning 2. December 2011

Fysisk: kl. 10.00, 12 km (Tempo og sprint)
Generelt: Dagens pas blev løbet lidt efter jeg var stået op.... det sidste døgns tid er det væltet ind med gave til mig :-) Først igår da det blev annoceret at Metallica kommer til Horsens og spiller til sommer, og her til morges da pakkeposten leverede lidt nyt løbetøj og et par Supernova Glide 3 futter..... NICE!!!! Så hvad kunne være mere lige for, end en tur i regnvejret iført nyt outfit og med Metallica blæsende ud af ørebøfferne.... Det blev virkelig en god træning.
Efter at have opvarmet et par kilometer, løb jeg en hård tempo tur rundt om Egå Engsø, havde ikke ur med på dagens tur, men fornemmelsen siger jeg har lagt omkring et snit på 3.30 - 3.35 m/km. på de 5 km. Efter runden løb jeg 6 x 100 meter sprinter med IP på ca 30 sekunder, inden jeg afjogede hjem til Skejby. I alt en super super træning.... og tempo turen gik faktisk okay godt, taget i betragtning af tidspunktet - hastighed plejer normalt ikke at passe mig så tidligt på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar