tirsdag den 20. december 2011

Træning 20. december 2011

Morgen
Fysisk: Kl. 07.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Blev løbet efter nattevagt på fængslets løbebånd, en stille og rolig tur - ikke så meget at bemærke omkring den.

Aften
Fysisk: Kl. 18.30, 28 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på bånd hjemme i Århus, inden jeg skulle på nattevagt. Jeg skulle i følge planen løbe 25 km, men da det gik fint valgte jeg at løbe 28 - udelukkende med henblik på kun, at skulle løbe 11 km i morgen - da jeg bliver jævnt tidspresset. Aftens træning forløb ganske fint, samtlige 28 km blev løbet med 14,5 kmt og de sidste 15 km blev løbet med en konstant hældning på mellem 1 og 3%. I alt blev det til 38 km på dagen, så mængde mæssigt er jeg rigtig godt på vej mod ugens 160.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar