onsdag den 28. december 2011

Træning 28. december 2011

Morgen

Fysisk: Kl. 07.00, 10 km (Varighedsløb)

Generelt: Dagens første pas blev løbet efter jeg havde fået fri fra nattevagt, de 10 km blev alle løbet med et snit på 4.07 m/km og på fængslets løbebånd, jeg skulle møde igen på eftermiddags vagt, så jeg valgt at sove der nede, så jeg kunne få lidt mere søvn i stedet for at køre frem og tilbage til Århus. En fin morgen træning selvom jeg var lidt øm i benene efter et par hårdre pas de forgående dage - kunne godt mærke at jeg havde sprunget en nattesøvn over, hvor kroppen ellers skulle have restitueret sig. men generelt ok træning da jeg først kom igang....

Aften

Fysisk: kl. 20.30, 23 km (Let progressiv tempo løb)

Genrelt: Dagens sidste pas blev løbet efter jeg havde fået fri fra jobs og på båndet hjemme i Århus. jeg afspadserede de sidste 2 timer af min vagt, da vi var personale i overskud, så jeg slap for at aftenens træning blev en gang midnats jog, da jeg skal møde igen i morgen tidlig. Bortset fra jeg igen var lidt øm i stængerne gik træningen rigtig fint da jeg først var blevet varm, de 23 km blev løbet som en gang let progressiv tempo løb, de 23 kilometer blev løbet med et snit på 3.56 m/km, så det var en rigtig god gang træning. i alt har dagen budt på 33 km og smerterne som har irriteret mig i foden den seneste uges tid er stort set væk - så jeg er meget optimistisk i forhold til at nå de planlagte 180 km i denne uge, hvilket vil betyde ny uge mængde rekord :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar