onsdag den 7. december 2011

Træning 7. December 2011

Fysisk: kl. 13.30, 14 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens pas blev løbet på bånd, samtlige 14 kilometer blev løbet med 15 kmt. En ganske udemærket træning..... på trods af at jeg ikke har sovet super godt i nat, da jeg er vågnet adskillige gange, fordi jeg har haft spændinger op igennem det ene ben, hvilket har irritereret mig ganske meget. Efter dagens træning lavede jeg en masse udstræk inden jeg lavede lidt styrke øvelser for bentøjet. Styrkeøvelserne bestod af 3 sæt med squat, 3 sæt med træning af baglår og 3 sæt med forlåret.
Har besluttet mig for at jeg den kommende månedstid vil forsøge, at få lavet lidt styrke træning af benene + mave + ryg nu når jeg alligevel befinder mig i træningscenteret, hvor mulighederne for dette er vældig gode - og det er jo ikke fordi det er så tidskrævende lige at lave et par øvelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar