torsdag den 22. december 2011

Træning 22. december 2011

Fysisk: Kl. 19.00, 2 timer og 40 minutter på Crosstraineren.
Generelt: efter at have sovet det meste af dagen, efter en fremragende julefrokost med mit håndbold hold i går, havde jeg planlagt at løbe ugens langtur på 30 km. havde overhovedet intet mærket til min fod siden igår, så jeg kørte som altid ned i fitness centeret for at få overstået dagens løb, men da jeg satte igang på båndet havde jeg voldsomt ondt i foden hver gang jeg satte foden i, så efter at have løbet 1 min stoppede jeg straks og besluttede at konvertere 3o km løb til 2 timer og 40 minutter på Crosstraineren.... dette kunne jeg uden problemer med foden. og de 2.4o timer gik faktisk overraskende hurtigt da tv'et kørte lige foran mig :-) Håber foden bare trænger til lidt ro, og at det er væk igen i morgen - så jeg kan løbe igen......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar