torsdag den 8. december 2011

Træning 8. December 2011

Morgen
Fysisk: kl. 07.40, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Blev løbet efter nattevagt på løbebåndet i Århus, alle 12 km blev løbet med 14 kmt. jeg skulle lige have slået nogle timer ihjel, da jeg kl. 10.00 skulle op og sikre mig billetter til Metallica, hvilket lykkedes :-) efter at have jogget de 12 km lavede jeg en del udstræknings og core øvelser. generelt en rigtig fin mrogen træning.

Aften
Fysisk: kl. 19.15, 18 km (Varighedsløb)
Generelt: Blev løbet til aften inden jeg skulle på jobs, de 18 km blev løbet med 14 kmt ligesom i morges, igen en rigtig fin træning da jeg lige fik gang i bentøjet, jeg var lidt øm i baglårene efter gårsdagens styrkeøvelser. men generelt en fin træning og ialt 30 km på dagen med 14 kmt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar