mandag den 19. december 2011

Træning 19. december 2011

Eftermiddag
Fysisk: Kl. 14.00, 12 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur, bød på en tur rundt om Egå engsø.... det blæste en lille smugle men på trods af det var det en helt suveræn tur, dejligt vejr :-) turen blev ca løbet med 14 kmt, så ikke specielt hurtigt. Men valgte at løbe i rabatten for at styrke mit afsæt og mine sener/led i benene, alle de steder det var muligt, så jeg var møg beskidt da jeg kom hjem da jeg havde løbet rundt i muder, græs og generelt et meget ujævnt terræn med sten, grene, muder og andre forhindringer :-) man må sku improvisere engang imellem for at finde lidt motivationen i sin træning, det endte i hvertfald med at blive en ganske sjov træning :-)

Aften
Fysisk: Kl. 19.30, 16 km (Let tempoløb)
Generelt: Aftens pas blev løbet på bånd inden jeg skulle på arbejde, de 16 km blev alle løbet med 16 kmt, så det var en god lang let tempo tur.... en ganske glimrende træning, selvom jeg begyndte at blive lidt øm i min ene ankel til sidste, skyldes nok den lidt anderledes eftermiddags træning. men generelt en rigtig rigtig god trænings dag som har budt på 28 km i alt, med et snit på omkring 3.55 m/km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar