tirsdag den 12. november 2013

Træning 11. november 2013

Morgen
Fysisk: Kl. 08.15, 20 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur blev løbet fra morgenstunden af, og endte med at blive en del længere end planlagt. Men et fantastisk vejr, sammenholdt med at jeg var overraskende frisk her til morgen resulterede i at jeg ikke så nogen grund til at jeg ikke lige så godt kunne smide nogle kilometer på kontoen. Det endte med i alt 20 km i snit 4.12 m/km. Jeg løb i dag en anden rute end jeg plejer da jeg havde et erinde ud i Tilst, selvom det ikke var den mest sindsoprivende rute - så var det alligevel fedt med en ny tur. SUPER trænings pas!!!!!
Aften
Fysisk: Kl. 21.45, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på bånd nede i spjældet, da jeg skulle overnatte der nede efter min aftensvagt. Det blev til 10 rolig kilometer i snit 4.15 m/km. Var lige som i morges rigtig fint løbende.... Alt i alt en rigtig god trænings dag med masser af kilometer, god start på ugen, hvor jeg iøvrigt med dagens kilometer har rundet de 5000 km for i år.....  :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar