lørdag den 23. november 2013

Træning 22. november 2013

Morgen
Fysisk: Kl. 10.00, 18 km (interval)
Generelt: Kørte en tur ned i centeret og trænede dagens første pas inden jeg skulle møde på jobs hertil middag. Efter en lang opvarmning på 10 km i snit 4.08 m/km, som blev løbet med progressivt fart. Løb jeg en serie intervaller med 19 km/t.... Det blev til 5 x 4 minutter (1250m)  adskilt af 1½ minuts pause. Afsluttede med en yderst kort gang afjog på 1,7 km... men var lidt tidspresset og kunnet desvær ikke nå mere - omend jeg gerne lige ville have haft 3-4 km ekstre i bogen. Alt i alt et godt pas hvor farten føltes fin og overskudsagtig :-)
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 15 km (Varighedsløb)
Generelt: Løb dagens andet pas på båndet nede i spjældet da jeg havde fået fri. Ville egentlig blot have løbet 12 km, men da jeg var fint løbende besluttede jeg mig for at sætte lidt ekstre i banken. Det blev til 15 km i snit 4.17 m/km. Var ok fint løbende og alt i alt en mega god trænings dag med god kvalitet og ikke mindst mængde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar