torsdag den 14. november 2013

Træning 14. november 2013

Fysisk: Kl. 14.30, 20 km (Tempo)
Generelt: Grundet weekendes Cross stafet (Crosschallenge) i Roskilde var der i følge programmet dømt afslapning til 1900 træningen idag, så jeg besluttede at droppe den også træne et hårdt pas for mig selv i og med jeg ikke skal være med på lørdag. Efter jeg havde fået fri fra jobs kørte jeg en tur ned i centeret hvor jeg opvarmede 8 km med progressivt tempo. Herefter løb jeg 8 km tempotur i et samlet snit på 3.18 m/km, afsluttede de sidste 2 km i 3.12 tempo.
Var rigtig rigtig godt løbende, og tempoturen gik over al forventning, var virkelig letløbende og havde jeg ikke fyret op for tempoet de sidste 2 km kunne jeg sagtens have fortsat noget længere i omkring 3.20 tempo...... Alt i alt en super duper træning - formen er på vej den rigtige vej!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar