onsdag den 20. november 2013

Træning 20. november 2013

Fysisk: Kl. 18.45. 25 km (varighedsløb)
Generelt: Så fik jeg endelig sovet ud, efter 3 dage på farten.... det blev til 16 timer i træk :-) Gik i seng kl 02.30 i nat og vågnede første her til aften kl. 18, hehe.... Jeg har nu altid haft et utrolig godt sove hjerte!!! Efter at have spist lidt morgenmad løb jeg en stille og rolig langtur i mørket, i skæret af min pandelampe. Det blev til 25 km i snit 4.26 m/km.... startede ud i Skejby og nåede forbi Egå engsø, Lystrup, Hjortshøj, Skærring, Egå og Risskov inden jeg var retur i hjemmet. Alt i alt var det en ganske glimrende tur, hvor jeg nød de kolde grader og den næsten vindstille aften i Østjylland..... Lækkert med en rolig tur hvor tempoet ikke var vigtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar