fredag den 8. november 2013

Træning 8. november 2013

Fysisk:  Kl. 15.45, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens pas umiddelbart efter at være stået op og have spist lidt morgenmad. Jeg Havde lidt travlt med, at komme afsted, da jeg havde en aftensmad-disney date med min søster og hendes piger. Så de kom på besøg kl. 17.
Det  blev derfor til en dag på kontoret med en halv kort tur, dagens træning bød på 10 km i snit 4.07 m/km. bortset fra de første 2 kilometer lå jeg omkring eller lige under 4.00 tempo. turen bragte mig et smut forbi Risskoven og langs vandet tilbage mod Skejby, det var et fantastisk løbe vejr!!!! næsten ingen vind også temperatur omkring 5-10 grader..... love it :-) Generelt var jeg rigtig godt løbende, kunne dog godt mærke mine lår var lidt halv tunge efter intervallerne igår på det kuperede og halv bløde underlag. knæet havde det fint nok men min hånd er ganske medtaget efter gårsdagens styrt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar