tirsdag den 19. november 2013

Træning 19. november 2013

Fysisk: kl. 21.40, 20 km (inkl. tempo)
Generelt: Efter at have overstået endnu en 16 timers.... den tredje i træk. Løb jeg igen igen dagens trænings pas på båndet nede i spjældet. Havde en lang opvarmning på 10 km hvorefter jeg løb 3 x 10 minutters temporyk med 2 minutters aktiv løb i pauserne. Løb de 3 tempo stykker med progressivt tempo i henholdsvis 3.35 - 3.25 og 3.15 m/km. Det samlede snit for de 20 km blev 3.52 m/km.
Var ganske ganske fint løbende på aftenens pas og er virkelig tilfreds med at have fået 23 og 20 m i bogen her på ugens første 2 dage. Jeg har arbejdet 3x16 timer de sidste 3 dage..... så kan i selv regne ud hvor meget søvn det er blevet til når man fratrækker trænings tiden plus det løse. tror jeg har fået 5 timer i snit pr nat. DET ER BARE IKKE NOK... i hvert fald ikke hvis man ønsker at træne på elite niveau :-/ Men det blir godt med nogle fridage nu her hvor jeg forhåbentlig for mulighed for at indhente lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar