tirsdag den 12. november 2013

Træning 12. november 2013

Morgen
Fysisk: Kl. 09.10, 6 km (varighedsløb)
Generelt: En stille og rolig kort morgentur på bånd, havde overnattet nede i spjældet da jeg skulle ned og besøg noget familie samt shoppe lidt i Horsens her til formiddag. Var fint løbende.
Aften
Fysisk: Kl. 17.30, 15 km (Interval)
Generelt: Efter en mindre morfar på sofaen her til eftermiddag, fik jeg mig slæbt afsted til fællestræning med 1900 knejterne. dagens program her 1 min + 3 x(3+2min) + 1 min. Jeg fik samlet på de 17 minutter tilbagelagt 5,5 km svarende til et tempo på 3.06 m/km. Var rigtig rigtig fint løbende og tempoet føltes ok, formen er måske ikke helt så ringe som jeg havde regnet med..... har da i hvert fald stadig en lille bitte smugle fart i benene. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar