søndag den 24. november 2013

Træning 24. november 2013

Fysisk: Kl. 09.15, 13 km (5 km ved Nytårscup i Aarhus)
Generelt: Tog her til morgen ud til min klubs nytårscup sammen med min ven Mikkel, Jeg havde blot tilmeldt mig 5 km løbet, som jeg vil bruge som en god tempotur..... altså som træning. Opvarmning bestod af  5,5 km rolig løb sammen med Mikkel og min klub kammerat Rasmus Hviid, hvor vi løb ruten igennem plus nogle korte stigningsløb inden starten for lige at få pulsen op.
Selve løbet var vist nogenlunde som jeg kunne forvente..... ikke helt vildt overskuds agtig, kunne godt mærke at jeg har haft en 140 km trænings uge, men påtrods af det var det ganske glimrende træning. tempo sniottet på 3.22 m/km er jeg fint tilfreds med, nu det var en krævene rute med bakker og et skiftende slags underlag.
Alt i alt en god afslutning på en rimelig hård uge som har budt på masser af kilometer og nogle fornuftige tempo pas. Næste uge kommer til at byde på lidt "afslapning" da jeg på søndag stiller op til DM langcross i Viborg, det bliver 10 km's mareridt for sååån en asfaldt landevejs røver som mig :-) så jeg får vist brug for at være nogenlunde frisk vil jeg ikke skal sættes fuldstændig af feltet.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar