lørdag den 9. november 2013

Træning 9. november 2013

Fysisk:  Kl. 12.45, 16 km (tærskel intervaller)
Generelt: Løb dagens pas umiddelbart efter at jeg var stået op, burde nok have sovet lidt længere for har nattevagt igen i aften. Men blev nødtil at stå op og komme igang hvis jeg skulle nå hele dagens program. Havde egentlig planlagt nogle cross intervaller på nogle græs arealer nede i Mollerup skov her i Skejby, men vejret var jo helt forfærdeligt da jeg vågnede... dansk efterår fra siden værste side, regn og hård blæst :-( Så komfortable som jeg er kørte jeg i centeret og løb nogle tærskel intervaller istedet, Det blev til 16 km i snit 3.36 m/km, indlagde 3 x 10 minutter undervejs i 3.20 m/km tempo, intervallerne var adskilt af 2 minutters pause jog.
Jeg var ekstremt godt og let løbende idag, og tempoet føltes virkelig nemt..... Elsker sådanne trænings dage, hvor det bare kører der ud af :-) Formen er på vej tilbage... det er lækkert!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar