fredag den 23. september 2016

Træning 23. september 2016

Fysisk: Kl. 08.45, 11 km (interval)
Generelt: Efter 5 km opvarmning løb jeg en serie intervaller ude i sommerhus området ved Bratten Strand, Det blev samlet til 12 x 420 meter i snit 2.54 m/km. Havde 1 minuts pause på dem alle på nær 1 interval, da en lokal landmand begyndte at snakke til mig imens jeg hev efter vejret... han var vældig imponeret over min fart og han havde lagt mærke til at jeg løb rigtig meget - så han ville bare lidt spørge om jeg "var en af de dersens proffesionel".... hehe :-) hav kunne også berette om hvordan han havde jogget en del i hans unge år ind til han fik ondt i knæene. ganske underholdende pause med en nordjysk landmand - så en enkelt interval pause på et par minutter blev det til. Ellers alt i alt et godt trænings pas - og sidste rigtige fart pas inden næste søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar