tirsdag den 6. september 2016

Træning 6. september 2016

Morgen
Fysisk: Kl 09.20, 22 km (Tempo)
Generelt: Dagens første pas blev løbet til til formiddag inden jeg skulle møde på jobs. Efter 8 km halv rolig opvarmning løb jeg nogle tempo ryk bestående af 5000+4000+3000 meter med 2 minutters pause imellem. Jeg holdte et snit på båndet på alle intervallerne på 3.10 m/km. Alt i alt var jeg ok løbende, kan dog godt mærke benene er brugte, så det er tiltrængt med en uge hvor mængden er nedsat.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 21.45, 10 km (restitution)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet efter jeg fik fri, og bød på et restitutions pas....  benene og kroppen var godt træt, så prøvede blot at restituere mest muligt uden at jeg dog gik helt i stå. De 10 km blev snittet i 4.38 m/km. Ganske god dag samlet set.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar