onsdag den 11. juli 2012

træning 11. juli 2012

Eftermiddag
Fysisk: kl. 14.00, 14 km (Restitution)
Generelt: Første trænings pas blev løbet lige da jeg vågnede, har haft fri i dag så benyttede muligheden for at sove lige til jeg vågnede... og det gjord jeg så først kl. 13.30 :-) Var total træt i kroppen da jeg løb hvilket nok skyldes jeg har sovet omkring 12 timer og ikke fik noget morgenmad. så dette blev altså blot en lille restitutions tur med 4.41 m/km i snit. på trods af tempoet og trætheden var det nu en ganske dejlig tur omkring engsøen.
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 9 km (Let tempo tur)
Generelt: Var noget bedre løbende her til aften og havde en del mere energi.... så løb en kort let tempotur, 5 km i 19.33 minutter - 3.55 m/km. afjoggede bagefter små 4 km. Fin fin aften træning og 23 kilometer i alt på dagen.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar