tirsdag den 31. juli 2012

Træning 31 juli 2012

Fysisk: kl. 17.00, 16,2 km (korte intervaller)
Generelt: Så var det blevet tid til fælles træning med 1900 ML igen..... glædede mig til at komme ud og træne med de andre igen efter nogle ugers fravær grundet ferie. Stortset hele gruppe skulle løbe 5 x 1000 meter i dag, jeg valgte dog at løbe korte intervaller sammen med Coach Laust.... da det passede lidt bedre ind i mit marathon program - hvor den står på lidt mere teknik & styrke betonet intervaller her de næste par uger. Min ilt optagelsen skal jeg nok få styr på  de næste par måneder :-) Det blev i dag til 3 x 300 meter + 3 x 250 meter + 3 x 200 meter med 3 minutter interval pause og 4 minutter serie pause. Jeg har ikke de loggede tider - men den fik fuld skrald og mine ben rystede godt og grundigt til sidst :-) Synes det var et modbydeligt hårdt interval pas i dag - men dejligt at få overstået og selvom det var hårdt, er det nu alligevel lidt sjovt at løbe lidt anderledes intervaller. er ikke i tvivl om at disse intervaller er med til at forbedre min løbe teknik, ligesom det helt sikkert vil have en positiv indflydelse på min hurtighed.... så jeg forhåbentlig kan få presset tempoet yderelig i vejret på mine længere intervaller senere hen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar