tirsdag den 3. juli 2012

Træning 3. Juli 2012

Fysisk: kl. 17, 12 km (Intervaller)
Generelt: Da jeg tog til fælles træning i dag med 1900, var det uden som nogen helst ide om hvad træningen skulle bestå af, efter søndagens løb er jeg mere eller mindre gået på "ferie", tager til thailand om 12 dage og har derfor ikke nogle løb i kikkerten det næste stykke tid, herudover starter jeg op på marathon specifik træning når jeg kommer retur derfra i slut juli. Så derfor var jeg åben overfor alt til dagens træning og valgte bare at følge med på det de andre havde i tankerne..... og det var selvfølgelig mit hade pas nr. 1, Korte intervaller..... efter en kort men hurtig opvarmning stod den på 12 x 300 meter på stadion, med 100 meter jog imellem. Vi planlagde at løbe dem i 3.00 tempo - vi løb dem dog alle sammen en anelse for hurtigt, og tiderne lå lige fra 49 - 53 sekunder så altså et tempo omkring 2.58 - 2.59 m/km. Passet gik ganske fint og det var ikke så slemt, som jeg huskede det sidste pas jeg havde af ligende art. så måske er det ikke mit hade pas længere... hehe - omend jeg nok altid vil foretrækek de lidt længere intervaller :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar