torsdag den 19. juli 2012

Træning 19 juli 2012

Fysisk: kl. 11.00, 20 km (Varighedsløb)
Generelt: Så kom der en dag med mindre godt vejr på Koh Samui.... Overskyet og let regn her fra formiddagen af, dog stadig voldsomt varmt og en trykkende luft. men besluttede efter at have fejret min fars 60 års fødselsdag ved morgenbordret at få overstået dagens tur i mens vejret var lidt tvivlsomt. Lagde "forsigtigt" ud oven på 2 dage med tempo... i håber om at jeg vil kunne holde til en tur i roligt tempo på minimum en time... Det gik rigtig rigtig godt og efter en time havde jeg løbet 14,6 km og følte mig stadig godt løbende, var dog begyndt at blive lidt tørstig - så skulle være opmærksom på dehydrering, men da det gik fint var mit nye mål for i dag at komme ud på 20 km. hvilket lykkedes i en tid omkring 1.21 et snit på 4.05 m/km. Følte mig generelt rigtig godt løbende i dag - solen bagte godt nok ikke fra en skyfri himmel men det var stadig ufatteligt varmt og jeg svedte som et svin.... så det kunne godt tyde på at kroppen var ved at være aklimatiseret.... det er bare super!!!! giver mig i hvert fald håb om, at jeg nok skal få nogle succes fulde pas i bogen de næste 9 dage.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar