mandag den 2. juli 2012

Træning 2. juli 2012

Eftermiddag
Fysisk: kl. 13.30, 13 km (Rolig varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur blev løbet et par timer efter jeg var stået op.... jeps jeg trængte til at sove længe og sov helt til middag :-) løb en rolig tur på 13 km med 4.33 m/km i snit, var lidt træt - men løb også på tom mave og uden at have fået morgenmad..... ok tur i hygge tempo rundt om Egå engsø.
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 10 km (Rolig varighedsløb)
Generelt: Dagens anden tur blev futtet da jeg kom hjem her til aften, havde tilbragt hele eftermiddagen og aftenen oppe hos min søster og hendes familie, da der skulle overrækkes fødselsdags gaver til dem alle sammen, herudover er de i fuld gang med at renovere hele hytten som de købte som et håndværker tilbud for nogle måneder siden, så der blev revet en helt masse vægge og lofter ned.... så var ganske brugt da jeg skulle ud og løbe - det blev derfor som planlagt til endnu en kort og rolig tur..... 10 km i snit 4.31 m/km. ganske ganske fin trænings dag som sammenlagt har budt på 23 km. håber ikke ryggen er for smadret i morgen efter at jeg har leget håndværker - for vil meget gerne give den lidt gas til 1900 træning i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar