mandag den 30. juli 2012

træning 30 juli 2012

Fysisk: kl. 15.30, 25,6 km (Langtur)
Generelt: Så fik løbefutterne atter dansk grund under sig, Da jeg skal arbejde hele weekenden, var jeg nødtvunget til at få logget ugens langtur allerede her i starten af ugen, så det blev altså i dag... Det blev i alt til 25,6 km i snit 4.02 m/km, følte mig virkelig frisk og havde overhovedet ingen problemer med at holde tempoet hele vejen, det må være "fridagen" igår sammenholdt med det danske vejr... som føles virkelig behageligt at løbe i, I forhold til det som jeg har futtet rundt i de sidste par uger..... så selvom jeg blev ramt af adskillige tordenbyger undervejs og det herunder blæste ret kraftigt ved engsøen - var det bare en lækker lækker tur, og samtlige 25,6 kilometer blev løbet med rimelig stort overskud :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar