mandag den 16. juli 2012

Træning 16. Juli 2012

Fysisk: kl. 11.00, 12 km (Varighedsløb)
Generelt: Vel ankommet til Koh Samui sammen med familien.... KÆFT DET ER LÆKKERT her over, det er hele den lange rejse værd!!!! Lækker mad, Lækker strand, lækker pool, lækre øl.... alt er bare lækkert bortset fra løbevejret ;-) Det er jo sygt varmt og temmelig fugtigt.... så dagens varighedsløb var faktisk temmelig hård.... fik ca 12 kilometer i bogen på et par og halvtreds minutter. Generelt fin træning og fine muligheder for at futte - men vejret er godt nok lige i overkanten :-) håber det bliver bedre om nogle dage, når vi lige har vendet os til det -.min umiddelbare tanke er at jeg i hvert fald ikke får nogle træningspas i bogen som varer over en time, så længe jeg er her nede. så må vi se om jeg kan presse tempoet lidt op engang imellem... selvom jeg tvivler :-) Målet for mig de næste 12 dage - bliver nok bare at få forbrændt nogle kalorier og holde formen nogenlunde vedlige :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar