torsdag den 23. december 2010

Træning 23. December 2010

Fysisk: Kl. 17.00, 6 km på dagen (indk. 7 x 300 meter bakkesprint 16 kmt. 9% stigning)

Generelt: Dagens træning blev løbet på bånd, og bød ikke på særlig mange kilometer, men tilgengæld med en masse kvalitet. løb stille og roligt (12,5 kmt) imellem bakkesprinterne, og så ellers fuld skrald på stigningerne.... dette er virkelig et pas som gir fantastisk, men jeg hader det!!!!! Det gir både en masse styrke, men min maksimale iltoptagelse (Vo2 max) får så sandelig også et lille spark bagi :-) Målet med bakkesprinterne er at styrker mine sener og led i bentøjet, så jeg senere hen på sæsonen kan implementere en del mere interval træning end jeg er vandt til, uden og ødelægge kroppen. Men ellers generelt også bare en styrkelse af sener og muskler så jeg kan holde til en vedvarende høj ugemængde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar