fredag den 31. december 2010

Træning 31. December 2010

Fysisk: kl. 10.30, 26 km på dagen (Lang udholdenheds træning 4.15 m/km)

Generelt: Årets sidste tur blev som sædvanligt løbet på bånd, og bød på en lang udholdenheds tur, 26 km med 14 kmt. de sidste ca. 5 km var rigtig hård, da jeg løb dagens pas på tom mave og umiddelbart efter at være vågnet. Men det giver forhåbentlig bonus på et tidspunkt, at man engang i mellem træner "fedtforbrænding" :-) vælger jeg i hvert fald selv at tro på.....

Generelt for året kan det siges, at det har været en stor fremgang, jeg har ikke haft så meget som en eneste skade, selvom det er blevet til 3270 km, 3 marathon konkurrencer, 3 stk. ½ marathon konkurrencer og en hel del 5 - 10 km konkurrencer. har blandet andet i 2010 nappet ca. 20 minutter af min pr på marathon, 4 min af min pr på ½ marathon og 2 min af min 10 km pr. Men det kan bliver møj bedre i 2011, det tegner i hvert fald godt allerede nu her under grundtræning frem mod forårets konkurrencer.

Godt nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar