tirsdag den 25. november 2014

Træning 25. november 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 06.00, 7 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på båndet nede i spjældet inden at jeg skulle møde på jobs - det blev blot til 7 km i tempo 4.16 m/km..... alt i alt var jeg fint løbene da jeg lige fik gang i kadaveret.
Aften
Fysisk: Kl. 18.10, 12 km (Varighedsløb)
Generelt: Efter at jeg havde fået fri fra jobs nappede jeg endnu et pas på båndet nede i spjældet. Holdte bevist tempoet nede selvom jeg faktisk var rigtig godt løbene, det bedste jeg har været siden sidste lørdag :-) De 12 km blev snittet i tempo 4.27 m/km. samlet en rigtig godt trænings dag i restitutionens tegn. Herudover vil jeg da lige nævne at min løbs kalender for vinteren/foråret er ved at falde på plads.... har netop i dag booket og betalt rejse til Barcelona i midten af februar sammen med min kæreste - så første seriøs løb i det kommende år bliver Barcelona ½ marathon d. 15 februar. Herefter hedder målene DM 10 km i marts og til sidst i April skulle jeg gerne være tip top klar til at fyre den maxs af i Hamborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar