torsdag den 27. november 2014

Træning 27. november 2014

Fysisk: Kl. 09.20, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens eneste pas blev løbet nede i Horsens inden at jeg skulle møde på jobs. Jeg lagde stille og roligt ud og satte tempoet op undervejs, jeg lagde ud i 4,30 tempo og sluttede i 3.45 på den sidste kilometer. Det samlede snit for de 16 km blev 4.15 m/km. Jeg var ganske fint løbene og havde ingen ømheder nogen steder... så det tegner til at gå i den rigtige retning med at blive frisk igen. Holder mig dog til planen og løber udelukkende varighedsløb ugen ud. og så starter jeg stille og roligt op fra i næste uge af med at øge mængden så småt igen. Herudover planlægger jeg at løbe lidt teknik og styrke bakke sprinter i løbet af december måned. Ellers har jeg i morges modtaget mail fra Barcelona af, fra Gerado den Elite ansvarlige til Barcelona Half Marathon..... han har netop godkendt min deltagelse :-) Om jeg når at komme i tip top form til den 16 februar er jeg lidt i tvivl om da løbet ligger lige tidligt nok i forhold til, at jeg først skal top i april månede - men håber da jeg at jeg kan nå at komme så godt med formmæssigt at jeg kan komme ned i nærheden af min PR fra i år til VM halv i København. Men det må tiden vist vise.... Har det interesse kan løbets hjemmeside besøges her....  http://edreamsmitjabarcelona.com/

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar