tirsdag den 4. november 2014

Træning 4. november 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 10.00, 7 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens førtse pas blev løbet her hjemme i Skejby og bød på en yderst rolig restitutions tur på må og få. Det blev til 7 km i tempo 4.43 m/km.... alt i alt var jeg ikke synderlig godt løbene.
Aften
Fysisk: Kl. 17.15, 16 km (intervaller)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet sammen med alle 1900 ML knejterne. for engangs skyld havde jeg en ledig tirsdag eller torsdag aften hvor jeg var hjemme i Aarhus... så benyttede naturligvis lejligheden til at komme ud og hammer lidt kilometer af sammen med tempo maskinerne fra 1900 :-) programmet i dag sagde en interval serie på 8+6+5+4 minutter med 2,1½ og 1 minuts pause imellem. intervallerne blev løbet på en rute hvor vi skulle op af tivolibakken på dem alle sammen.... Det lykkedes mig noget overraskende at holde trit med både Isager, Casper Hansen og Terp, hvilket jeg overhovedet ikke havde regnet med at jeg kunne på nuværende tidspunkt eftersom jeg ikke rigtig har løbet noget interval træning den sidste 1½ måneds tid. Så dejligt lige at blive bekræftet i at farten ikke helt er forsvundet i de her ultra tider :-) GOD TRÆNINGS DAG!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar