lørdag den 8. november 2014

Træning 8. november 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 09.45, 15 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens pas blev løbet på båndet nede i byen inden at jeg skulle ud til familie fødselsdag hos min søster. de 15 km blev løbet i progressivt tempo hvor jeg startede ud i 4.15 og sluttede i 3.30 m/km. Det samlede snit blev 3.59 m/km..... Alt i alt var jeg ok løbene.
Aften
Fysisk: Kl. 20.00, 22 km (varighedsløb)
Generelt: Løb en rolig medium lang tur hertil aften..... gik udemærket og var ok løbene - men tror squ jeg er ved at rede mig en lille forkølelse i land er i hvert fald ved at blive lidt snottet og tung i hovedet :-(  Ellers ikke så meget at berette om andet end at ugen snart er ved at være omme og næste uge kommer til at stå i retitutionens tegn så jeg kan blive frisk til mit ultra debut på lørdag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar