lørdag den 29. november 2014

Træning 29. november 2014

Fysisk: Kl. 05.50, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Endnu et dejligt morgen pas på bånd nede i fængslet.... hvilket nok komme til at ske jævnt meget de næste par måneder nu vi går ind i den kolde vinter tid :-) Det blev til 10 km i snit 4.21 m/km. Jeg lagde roligt ud i 4.30 tempo og sluttede ligesom i går i tempo 4.00 m/km. Jeg var fint løbene.... og vil nu holde fri heeeelt ind til i morgen aften da jeg skal på et kort hotel ophold med kæresten når jeg har fri far jobs i eftermiddag :-) Ellers til de interesseret kan man gense et videoklip fra Grenå 6 timers løb som jeg vandt forrige lørdag... min ven Mikkel som også deltog havde på dagen medbragt hans Go-pro kamera til at forevige begge vores debuter :-)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar