mandag den 3. november 2014

Træning 3. november 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 04.40, 10 km (restitution)
Generelt: Stod hertil morgen total tidligt op og fik dagens første pas i benene inden at jeg skulle på jobs. Det var en ganske lun, men blæsende og våd morgen jeg stod op til.... løb min efterhånden sædvanlige 10 km morgen tur ned omkring Risskoven. Tempoet var blot 4.53 m/km men følte mig lidt træt oven på gårsdagens tempo tur i Aalborg.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.00, 17 km (restitution)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet i arbejdstiden sammen med mine faste løbe makker bandit. Da benene var lettere ømme valgte jeg atholde tempoet helt nede og blot lunte rundt og rundt og rundt sammen med banditten. Vi fik i alt løbet 17 km i tempo 4.48 m/km - hvilket for ham var længe rekord :-) Alt i alt udemærket trænings dag trods ømme stænger....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar