søndag den 30. november 2014

Træning 30. november 2014

Fysisk: Kl. 17.30, 10 km (varighedsløb)
Generelt:  Dagens pas blev løbet hertil aften efter at jeg havde nydt et dejligt hotel ophold med kæresten siden igår og været i Tyskland og shoppe med 30000 andre juletørstige danskere :-) Turen bød på 10 km varighedsløb som jeg futtede fra Skejby og ud til mine forældre hvor vi skulle spise aftensmad. Jeg var ganske fint og let løbene og holdte et pace på lidt over 4.00 m/km. Alt i alt har ugen gået rigtig fint og jeg har faktisk fået løbet 20-30 kilometer mere end jeg havde regnet med.... men har som planlagt holdt alt fart ude af programmet..... begynder fra i morgen af og skrue en smugle op for både mængde og kvalitets pas - men stadig på "lavblus" en uges tid endnu i forhold til normalen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar