fredag den 17. juni 2016

Træning 15. juni 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 10.30, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Et roligt pas hvor jeg resituerede, skulle lige have slået en times tid ihjel imens bilen blev serviceret. Var ganske fint løbende.
Aften
Fysisk: kl. 19.30, 10 km (konkurrence)
Generelt: Efter 5 km opvarmning løb jeg 5000 meter på Viby station i forbindelse med Banetuneringen. Formen er bestemt ikke tip top lige i øjeblikket, og havde på forhånden ingen anelse om hvad jeg kunne løbe, så lagde mig blot med i den gruppe fra starten som nogenlunde passede et tempo som jeg kunne magte.... vi løb i omkring 3.07 tempo. lå blot og fæsss den af og tog ingen føringer på noget tidspunkt. Det lykkedes mig at klokke ind i tiden 15.40, hvilket er ny pr med 11 sekunder, så alt i alt tilfredsstillende på et tidspunkt af sæsonen hvor formen ikke er på toppen, skulle meget gerne først toppe sidst på sommeren, så mon ikke jeg kan sætte en ny pr til August hvis jeg kan få passet et stævne ind i min travle kalender.

1 kommentar:

  1. Godt løbet din skide garver. Det er jo dit 10 km. pace :-) Mon ikke der ligger en fed PR og venter på dig på 5000m. senere på sæsonen??

    SvarSlet