onsdag den 12. september 2012

Træning 12. september 2012

Fysisk: kl. 06.45, 12 km (Varighedsløb)
Generelt: Futtede atter en bette morgentur da jeg havde fået fri fra nattevagt. ligesom de forregående dag blev den løbet indendøre på bånd, snittet for de 12 km var 4.10 m/km. Som flere nok har lagt mærke til - så har jeg løbet en del på bånd i den her uge - dette skal umiddelbart ikke være et tegn på at jeg er faldet tilbage til de gamle dyder..... Men når jeg har nattevagt har jeg besluttet mig for at løbe indendøre på mine morgenture, grundet at jeg har overbevist mig selvom at jeg ikke når at blive lige så frisk FRISK som hvis jeg løb udendør i frisk vind og sol :-) for skal jo som sagt hjem og have min nattesøvn umiddelbart bagefter - og med farer for at jeg får problemer med at falde i søvn gør jeg det på denne måde. men generelt en fin træning i dag og en "nem" dag på kontoret.... men kører jo som sagt med nedsat mængde i den her uge grundet restitution.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar