torsdag den 20. september 2012

Træning 20. september 2012

Morgen
Fysisk: kl. 06.45, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Igen igen igen og for 4. dag i træk en bette morgentur på bånd efter nattevagt, de 10 kilometer blev logget i snit 4.16 m/km. var fint løbende.
Aften
Fysisk: kl. 18.00, 15 km (Tærskel intervaller)
Generelt: Fællestræningen med 1900 var ikke så "fælles" som den plejer.... det meste af træningsgruppen har indledt foreberedelserne mod Cross Challenge (vintertuneringen)... så den stod på skovtur for dem.... vi er dog heldigvis stadig et par "marathon" folk tilbage, som proritere den slags træning i øjeblikket. Så det blev kun til lidt opvarmning med resten af gruppen inden jeg retunerede til Århus stadion for, at træne intervaller med Ulrik Roos. vi blev enige om nogle 3-2-1000 meter intervaller med 2½ min pause..... intervallerne blev logget i 9.58 - 6.25 og 3.06, så tempoet var altså progressivt, som jeg havde planlagt og håbet på. havde faktisk okay stort overskud hele vejen igennem specielt på de første intervaller... de 1000 meter var lidt hård ;-) I alt har dagen budt på 25 kilometer herunder nogle rigtig gode intervaller her til aften i pis regnvejr på Århus stadion. for første gang siden i søndags følte jeg mig faktisk godt løbende - har været lidt træt det meste af ugen igennem. i morgen fredag og lørdag står den på nedsat mængde i roligt tempo.... så jeg kan være helt frisk til søndag i Odense.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar