søndag den 30. september 2012

Træning 30. september 2012

Fysisk: kl. 22.00, 12 km (Intervaller)
Generelt: Så fik jeg lige rundet ugen af med en interval serier... Det blev til 12 km med en serie 3-2-1000 meter intervaller indlagt. Disse blev løbet med progressiv fart og med 2½ min pause imellem tempierne var henholdsvis 18-19 og 20 kmt. Super pas som rundede en 150 km uge af... 150 km fordelt på 10 pas. herunder 3 pas med tempo/intervaller og en enkelt langtur med indlagt marathon pace træning... altså en uge fyldt med god kvalitet :-) Næste uge er i følge programmet PEAK uge op til frankfurt - så skulle gerne op på omkring 160 km og gerne med omkring 3 fart pas som i den foregående uge. meeeennnnnn om det kommer til at gå som planlagt lader jeg kroppen bestemme, for som jeg nævnte igår har min ene fod været lidt øm... MEN den er heldigvis meget bedre i dag og jeg mærkede intet til den under aftenens træning, så det var dejligt. Herudover skal der herfra min bloggen lyde et stort tillykke til mine 3 trænings kammerater Ulrik, Claus og Alexander som alle har sat PR til Berlin Marathon i formiddags - Claus var endda meget meget tæt på at komme under grænsen på 2.30. Så stort tillykke til dem og sejt løbet!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar