onsdag den 19. september 2012

Træning 19. september 2012

Morgen
Fysisk: kl. 06.45, 12 km (Varighedsløb)
Generelt: Som de foregående dage en morgentur på bånd efter nattevagt, det blev til 12 kilomter i snit 4.16 m/km. ganske fin morgentur hvor ømheden er næsten hel væk i benene igen - fortsætter dog med den høje mængde de næste par dage da marathon træningen har min højeste prioritet PT, så må søndagens HCA par-marathon blive derefter. Fredag og lørdag løber jeg dog kun roligt løb og med nedsat mængde, så jeg forhåbentlig kan genvinde lidt friskhed i kroppen/bentøjet.... en friskhed som jeg bestemt ikke har i øjeblikket, hvilket nok er en kombination af et par hård konkurrencer, øget trænings mængde og masser af nattevagter.
Aften
Fysisk: kl. 18.00, 13 km (Rolig varighedsløb)
Generelt: En aftentur hjemme i Skejby, turen blev futtet umiddelabrt efter jeg var stået op..... Det blev til 13 kilometer i snit 4.35. Kroppen var træt og havde overhovedet ikke overskud til at løbe i mit "almindelige" varigheds tempo på omkring 4.05 - 4.15 m/km. men jeg fik kilometerne i benene og i alt 25 på dagen. imorgen tidligt napper jeg igen 10 kilometer roligt løb inden jeg i morgen aften løber nogle 3-2-1000 meter intervaller til træning ude på stadion.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar