mandag den 24. september 2012

Træning 24. september 2012

Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 12 km (restitution)
Generelt: En restitutions tur her tidligt fra morgenstunden, da jeg skulle på jobs.... løb en tur ned omkring Egå Engsø hvor jeg tilfældig mødte Steffen Dalsgaard ude fra klubben, han var dog på vej den anden vej hjem, så det blev desvær ikke til selskab. Ellers en ganske rolig og dejlig tur i et fantastisk vejr, som blev futtet i det beskedne tempo snit 4.37 m/km.
Aften
Fysisk: kl. 22.40, 15 km (Varighedsløb)
Generelt: Modsat vejret i morges så var det jo helt af helvede til da jeg fik fri fra arbejde, det blæste helt forfærdeligt samt regnede en del, så kørte direkte i centeret og nappede aftenturen på bånd. det blev i alt til 15 km i snit 4.17 m/km. Fin aften tur og i alt 27 kilometer på dagen - kan umiddelbart lyder ret voldsomt oven på, at jeg hamrede en halvmarathon igår - men jeg må være i super form for benene har det ganske fint - kroppen er selvfølgelig naturlig træt, men herudover er jeg kun lidt spændt i begge mine baglår. Det er klart at jeg nok lige skal vente lidt flere dage før jeg sætter tempo på træningen igen.... Planen er meget lig sidste uge, altså høj  og rolig mængde her i starten af ugen fordelt ud på flere pas, og så ellers tempo igen fra torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar