mandag den 17. september 2012

Træning 17. september 2012

Morgen
Fysisk: kl. 06.45, 15 km (Rolig varighedsløb)
Generelt: Løb en tur efter jeg havde fået fri fra nattevagt, benene var efter gårsdagens løb naturligt trætte men egentlig ikke specielt ømme. Det blev til i alt 15 kilometer i snit 4.35 m/km..... Ok morgentur.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.30, 7 km (Tjaaaaa.....)
Generelt: Umiddelbart efter jeg var vågnet løb jeg en lille morgentur, havde en aftale med nogle venner, så havde lidt travlt med at få overstået turen. Benene var modsat i morges og i løbet af 6 timers søvn blevet til BETON..... Hold op hvor var mine for-og baglår ømme og tunge, hvilket uden tvivl skyldes søndagens tur i Viborg. Burde faktisk nok bare været blevet hjemme og droppet de 7 km, for de blev logget i et tempo som mest af alt nok vil få mig til at minde om en snegle i et felt bestående af 90 årige pensionister. det samlet snit for turen blev 5.20 m/km, tempoet var nok rettere omkring 5.00 idet jeg løb og lavede nogle øvelser undervejs, for at se om jeg kunne løsne lidt op. men det ændre ikke på, at tempoet var urimelig lavt og jeg nok skulle have droppet turen. samlet set en skod trænigns dag - hvor der dog er blevet logget 22 km. Håber benene er noget mere friske i morgen hvor jeg nok løber en lille tur efter nattevagt, og så ellers til fælles træning i morgen efter. Har egentlig planlagt en 5000 meter tempo tur til et bane stævne på Århus stadion i morgen aften - men dropper det nok og løber nogle langsomme kilometer i stedet for, af hensyn til bentøjet og mit almene ve og vel :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar