tirsdag den 18. september 2012

Træning 18. september 2012

Morgen
Fysisk: kl. 06.45, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: Løb ligesom de foregående dage en bette morgentur umiddelbart efter jeg havde fået fri fra nattevagt, turen blev logget i snit 4.16 m/km. Var inden lidt spændt på hvordan det vilel gå efter jeg havde haft en miserabel eftermiddags træning igår, men det gik godt og efter en lille kilometer var den værste ømhed i lårene væk. generelt en ok morgentur.
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 15 km (5000 meter ABC stævne)
Generelt: Som nævnt igår var der ABC 5000 meter stævne på programmet i dag - tog der ud men henblik på at løbe det som en god tempo tur i omkring ½ marthon pace, men på grund af trætheden siden i søndags, ville jeg lade opvarmningen bestemme om jeg skulle deltage..... Den gik ok så valgte at stille op. de 5000 meter blev løbet progressivt og endte med en tid på 16.50, altså lige 15 sekunder hurtigere end jeg håber at "splitte" på til HCA par marathon på søndag. havde aftalt følgeskab med Nicolaj Jakobsen som havde samme plan som mig.... jeg øgede dog tempoet en lille smugle de sidste par kilometer - hvilket han ikke var interresseret i - da han hjalp med at trække nogle andre rundt på banen. Afjogede efterfølgende en lille halvtime.... I alt er det blevet til 25 kilometer på dagen inkl. en rigtig god tempo tur her til aften. Kroppen er betydelig mere frisk end i går - så det går den rigtige vej. i morgen napper jeg igen omkring 25 kilometer varighedsløb fordelt på 2 trænings pas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar