lørdag den 15. september 2012

Træning 15. september 2012

Fysisk: kl. 10.15, 10 km (intervaller)
Generelt: Så var der atter dømt interval træning - havde ikke mulighed for at tage til fællestræning i dag med knejterne, da jeg skal til fødselsdag lige her om..... NU :-) så måtte kæmpe mig igennem en serie 3-2-1000 meter intervaller på egen hånd i skejby og omegn. og så lige i dag hvor der er sådan et blæse vejr, kunne det sku have været rart med lidt selskab. efter at have opvarmet 3 km i snit 4.31 gik jeg igang med de første 3000 meter hvilke blev logget i snit 3.30 m/km, de følgende 2000 meter i snit 3.13 og de sidste 1000 i snit 3.20. Dette pas vil jeg normalt løbe med progressiv hastighed.... hvilket var en umulighed i dag da der var en strid modvind på det første og sidste interval, samt en god medvind på det midterste. men ser man bort fra tempoet tror jeg at jeg ramte den ganske godt, rent belastnings mæssigt.... synes dog de første 3000 meter var noget strid at komme igennem :-) men det gik og et trænings pas der var virkelig dejligt at få overstået.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar