søndag den 2. september 2012

Træning 2. september 2012

Fysisk: kl. 15.30, 30 km (Langtur)
Generelt: Puhadada..... Så rundede jeg det skarpe hjørne og blev 30 år, hvillet blev fejret med en bette fest igår - så der var dømt tømmermands løb i dag, hvilket jeg sjovt nok plejer at have gode erfaringer med når der står lang tur på programmet i anstændigt tempo... Energi depoterne plejer nemmelig at være godt fyldt op dagen der på efter stor indtagelser af mad og drikkelse :-) og i dag var bestemt ingen undtagelse..... jeg lagde dog forsigtigt ud og splittede de første 10 km på omkring 43 minutter - herefter satte jeg tempoet gevaldigt op de sidste 20 km, hvor jeg holdte et snit på omkring 3.55 m/km. Endte med et samlet snit på 4.03 hvilket er helt fint. Generelt en pisse god træning med rimelig stort overskud hele vejen - plejer nogle gange at gå lidt kold på disse langture fordi jeg ikke har fyldt nok med energi og væske på inden, det skete ikke i dag, så det var dejligt!!! Turen rundede ligeledes en rigtig god uge af som har budt på 130 kilometer med 4 rigtig gode kvalitets pas med god tempo!!! DET KØRER I ØJEBLIKKKET.................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar