onsdag den 5. september 2012

Træning 5 september 2012

Fysisk: kl. 13.30, 25 km (Langtur)
Generelt: Da jeg løber konkurrence i weekenden, har jeg rykket lidt om på kvalitet passende i den her uge, så jeg får en par "Rolige" dage fredag og lørdag - så jeg kan være nogenlunde frisk søndag. herudover har jeg korte langturen lidt af med samme formål for øje. De 25 kilometer blev logget i snit 4.06 m/km - træningen gik rigtig fint og havde ingen problemer med at holde et stabilt tempo hele vejen påtrods af det blæste af helvede til nede ved Egå Engsø. valgte bevist at holde tempoet en lille smugle nede, da turen i søndags hvor jeg løb i snit 3.50 - 3.55 de sidste 20 kilometer simpelthen har kostet lidt for meget restitution efterfølgende... og jeg skulle meget gerne være frisk til 7 x 1000 meter i morgen ude på stadion - kommer nok desvær til at løbe dem alene, da de fleste af knejterne, skal løbe DM ½-marathon søndag i københavn, hvilket jeg jo ikke skal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar