torsdag den 13. september 2012

Træning 13. september 2012

Fysisk: kl. 18.00, 17 km (Tærskel intervaller)
Generelt: Dagens træning med 1900 knejterne bød på en omgang tærskel intervaller iform f 4 x 2000 meter. efter 4 km opvarmning gik vi igang med intervallerne. i dagens anledning havde jeg selskab af Sten, Ulrik og Rasmus. alle intervallerne blev løbet rigtig stabilt og med et snit på 3.19 m/km. på den sidste interval havde jeg kun fornøjelsen af Ulrik Roos' selskab. Passet gik ganske fint påtrods af jeg inden vi gik igang var rimelig sløv og træt.... har de sidste par dage døjet lidt med en lille snottud og lidt kriller i halsen, håber godt nok ikke jeg skal til at være rigtig syg. det blev efter en lidt længere afjog end beregnet til samlet 17 km i dag. Generelt ganske god trænings dag - lækkeert at få lidt tempo på igen efter weekendens halvmarathon. Ellers som man kan se på billedet - har pakke posten lige været på besøg i dag med en bette pakke fra England.... hvor jeg har bestilt mit nye Race-Suit fra Adidas :-) har lige forsøgt mig med et indkøb af nogle Arm "warmers", som jeg vil teste her den næste måneds tid. med henblik på at jeg skal bruge dem til Frankfurt marathon - da det jo som bekendt er i slutningen oktober.... Så det bliver nok en smugle koldt at ligge ud fra mrogenstunden af der nede :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar