onsdag den 1. maj 2013

Træning 1. maj 2013

Fysisk: kl. 17.30, 7 km (Restitution)
Generelt: Nogen vælger at drikke sig fulde og kaste vand på vores statsminister på sådan en højhellig 1. Maj..... Jeg valgte at nyde det gode vejr med en korte rolig futtur i selskab med min gode ven Mikkel Andresen. Vi løb en tur rundt på kryds og tværs nede i Mollerup "skov" her i Skejby.... pga. foden skulle jeg hverken løbe for langt eller for langt væk fra hjemme adressen.... I starten mærkede jeg lidt til foden lige som i søndags, dog ikke mere end at jeg godt kunne løbe på det, Dette forsvandt næsten efter et par kilometer - så jeg faktisk kunne løbe uden ømhed de sidste 4-5 kilometer.... håber det er tegn på at overbelastningen er på retur. Fortsætter dog hovedsageligt med alternativ træning krydret med nogle få korte løbe ture, ind til det er helt væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar