søndag den 12. maj 2013

Træning 12. maj 2013

Fysisk: kl. 15.45, 14 km (varighedsløb)
Generelt: Ugens sidste tur blev løbet sammen med min ven Mikkel, det blev for mit vedkommende til 14 km i snit 4.09 m/km Lækker tur i Risskov og omegn. Ugen har i alt budt på 96 km uden fart men dog med lidt let tempo. Foden er ugen igennem blevet bedre og bedre så det er lækkert..... hvis det fortsætter sådan varer det nok ik længe før jeg prøver med lidt tempo. Den næste uge bliver nok lidt "sløj" rent trænings mæssigt da jeg tager til slovakiet fra torsdag til søndag sammen med nogle venner..... MEN det har hele tiden været planlagt at jeg skulle have 4 ugers hygge/afslapning hvorefer jeg så vil begynder at skrue op for træningen igen.... så det passer mig fint med endnu en rolig uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar