søndag den 19. maj 2013

Træning 19 maj 2013

Fysisk: kl. 10.30, 6 km (varighedsløb)
Generelt: Jeg kunne lige nå en kort tur inden vi skulle tjekke udfra hotellet her til middag. det var sindsygt varmt her til morgen og var ik helt på toppen grundet en bytur igår :-) Så det var en halv hård tur..... modsat igår løb jeg ud i byen og fandt en ud hjem rute op af et mindre bjerg, de første 3 km blev logget i omkring 4.45 tempo og de sidste 3 ned af i omkring 3.50 tempo. ok tur i lækkert sommervejr....
Fra i morgen af står den på normal og sund hverdag igen..... har den sidste måneds tid "hygget" mig lidt for godt, hvilket har resulteret i 4 ekstra kilo på sidebenene siden hamborg marathon. Så nu skal jeg til at igang igen med den seriøse træning og gerne med noget mere fart. Den ømhed jeg har haft oven på foden er helt væk - dog har jeg nu en mindre ømhed under den ene hæl istedet..... den opstod efter at jeg havde trænet i pigsko i tirsdag, så de sko skal jeg nok være lidt varsom med fremover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar