søndag den 12. maj 2013

Træning 11. maj 2013

Fysisk: kl. 17.00, 16 km (Rolig restitution)
Generelt: Jeg har hele weekenden været på hyttetur sammen med mine søskende+familier og nogle gode venner vi har. Den har altså udelukkende stået på hygge, hygge og en helt masse god mad og drikke. Sidst på eftermiddag lørdag løb jeg en tur med min gode ven Casper som også var med på turen - Han er i gang med at ttræne til Århus City halvmarathon og skulle i den forbindelse ud på 16 km. da jeg løber lyst betonet lige pt, besluttede jeg mig for at løbe med ham.... og så kunne tempoet være ligegyldigt, de 16 km blev logget i 5.08 m/km..... altså langt under hvad der i forevejen er mit restitutuins tempo, så træningen har vist ikke haft nogen effekt overhovedet udover det var en frygtelig dejlig, afslappende og hyggelig tur - hvor vi fik snakket lidt lyst og fast om alting og ingenting. SUPER social og hyggelig tur i lækkert vejr og dejlige omgivelser nede omkring Klovborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar